יום ראשון, 24 ביוני 2012

נעים להכיר: יומני היקר

לפני שבוע וחצי בערך, פנתה אליי חגית הלא היא "משחק מילים" בעלת הבלוג השווה "גם וגם וגם" בהצעה שאי אפשר לסרב לה,
להשתתף בעמוד נעים להכיר בבלוג החדש והכה מקסים " יומני היקר"  כל מי שמכיר אותי ולו במעט יודע שאני חובבת יומנים מושבעת בעיקר יומנים ויזואלים ויש לי כמה שהכנתי לעצמי וכמה שהתחילו עבורי ואני המשכתי בהם.

אז מפאת קוצר הזמן (שוב אני עוברת דירה והפעם לבית משלי) ומפאת חגיגות יום ההולדת לנסיכה בת ה5 שלי... זה העמוד שיצא לי ואני ממש מבסוטית ממנו.... ונראה לי שבעתיד המאוד קרוב אעשה עוד אחד בשיטה דיגיטלית לחלוטין....



רוצים גם? 

כנסו לבלוג יומני היקר מצד שמאל יש את העמוד - הדפיסו אותו , עצבו כרצונכם ושלחו לחגית לפי המייל המופיע בבלוג ואולי גם אתם תוכלו להשתתף בהגרלת היומן של פרידה קאלו. אבל הכי חשוב אני מבטיחה הנאה מושלמת!

יום מעולה לכולם....
מבטיחה שבקרוב אחזור לתקשר עם העולם
עדי

2 תגובות:

  1. אהבתי! מקווה שמתישהו גם אני אצליח להתגבר על המחסום של הג'ורנלינג...
    בהצלחה במעבר הדירה! מדהים איך כל כך הרבה שנים אתך מדברת על זה והנה זה מגיע...

    השבמחק
  2. איזה יופי, עדי!! איזה כיף שמצאת זמן לעשות את זה! ובהצלחה במעבר!

    השבמחק