יום שלישי, 5 ביוני 2012

מגה פוסט ומיקס מדיה

כן, אני יודעת שעבר קצת זמן.
אני מנסה למצוא זמן כדי להעלות תמונות ולעיתים אני אפילו לא שמה לב שלא הספקתי לצלם את המוגמר ורק צילמתי תהליך.... אז היום אנחנו בתהליך אני מקווה שיאמה תוכל לצלם בעבורי את המוגמר ואז אעלה עוד קצת תמונות
ומכוון שכוללללללללללללן התחילו לעשות עכשיו MIX MEDIA אז אני אראה ספר שנעשה להחלפת יומן (jurnal) בקומונה סגורה שנקראת FOLLOW YOUR ARTS החלפה שאני יזמתי אך לא היתה היענות רבה  ולכן זה נותר אני ויאמה.

הדף הראשון שמורכב מתמונה שלקוחה ממשהו ווינטאג'י שקיבלתי, שכבות של נייר משי וקצת שירבוטים והמון אקריל....



העמוד השני  אקריל , חותמות, דף תווים אמיתי, וקטעים ממגזינים



ככה נראה השולחן שלי תוך כדי....

עמוד נוסף פה יש המון שכבות של צבעים העתקות עם מסקינגטייפ חותמת וניירות משי


תקריבים



עוד עמוד שהתחיל כך ונגמר לגמרי אחרת...

אז עד הפעם הבאה שבה אני מבטיחה לנסות ולהראות את כל הספר כולו שיצא מאוד שונה
שני דברים נוספים:


ראשית: מכונת התפירה שלי למכירה - 1500ש"ח מיובאת מארה"ב, בת שנתייםזינגר חמודה ואלקטרונית בעלת 60 סוגי תפרים וכותבת גם אותיות באנגלית המחיר כולל גם את השנאי וכמובן את ספר ההוראות - המכונה מטופלת, נקיה ומשומנת

*************************************

לכבוד שבוע הספר אני רוצה להמליץ על ספר קצת אחר, "שחור - חייו מותו של זוהר ארגוב" מאת רינו צרור
ספר מעולה בעיניי מרגיש כמו לראות סרט דוקו טוב. בקיצור מומלץ משתתף בכל מבצעי ה 3 ב 99 למיניהם

קצת יצא לי מגה פוסט.....
שמרו על עצמיכם עד הפעם הבאה
מבטיחה לנסות לכתוב יותר
יום נפלא
עדי

תגובה 1:

  1. איזה יופי! אני מאוד אוהבת את העבודות שלך, ומתגעגעת לאתגרים מהסוג הזה :) שולחת לך מייל ממש בעוד חמש דקות...
    (בתגובות שלך אני חייבת לבחור בחשבון מתוך רשימה, ואני רוצה אפשרות פתוחה לשים שם ו/או קישור. תשני את זה, כי לא לכולם יש חשבון בגוגל, או באפשרויות שהם מציעים פה!)

    השבמחק