יום שני, 24 בפברואר 2014

בוקר ( נו, טוב שעתיים...) של משחקים בטושים וחותמות



את דלית וליאור ממאי ארט בסנטר אני מכירה כבר 14 שנים עוד לפני שהיתה מאי ארט ... מאז שאני עבדתי בחנות יצירה ודלית ואני למדנו יחד ציור במשיכת מכחול היא מוכשרת בזה אני - לא ממש.... אבל מאז ועד היום אנחנו חברות טובות ...


אז הבוקר אחרי בחינה בהתפתחות שפת אם -זוועה אל תשאלו.


אז מה עושים עכשיו? קופצים לקפה אצל חברה עד השיעור הבא. וכשלחברה יש חנות לחומרי יצירה ואמנות ההנאה מובטחת - תמיד היא תשלוף שפן מאיזה כובע... ואיך שהגעתי אחרי ששתינו קפה, התעדכנו בכמות הנזקים שהבנים שלנו מסבים לעצמם...






דלית הציגה בפני את הטושים החדשים המגניבים שהם מייבאים, הטושים הם טושי מכחול על בסיס מים מה שאומר שאפשר להשתמש איתם עם מכחול מים כדי לעשות מעברי צבעים שוים ואפשר גם להשתמש בהם כדי לצבוע חותמות או כדי להחתים כמו שאני עשיתי כאן....














וכל הכיף הזה יבוא איתם למעדניית הסדנאות של דנה ישראלי בשישי הבא... שם יהיה להם דוכן מגניב של כל מיני מוצרים שווים מהחנות כמו הטושים האלה למשל וגם יהיו שם קיטים להכנה עצמית של בובת בבושקה יפיפיה שפניה מצויירים בעבודת יד ... אז אם אתן מתכננות להגיע למעדניה, תבואו להגיד שלום....דלית תהיה שם עם הדוכן של מאי ארט עם מוצרים ממש ממש שוים!

שבוע טוב לכולנו

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה